close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רוד טריפ בישראל

מערכת שורשכט אב, תשעה14/08/2015

הקיץ או חול המועד המתקרב הם זמן טוב לצאת לחופשה עם חברים שלא ראינו הרבה זמן

תגיות:

הקיץ או חול המועד המתקרב הם זמן טוב לצאת לחופשה עם חברים שלא ראינו הרבה זמן, אך בשל מגבלות התקציב לא תמיד ניתן לעשות זאת בחו"ל. הפתרון האידיאלי הוא רוד טריפ: טיול ברכב ברחבי הארץ.

המסלול המומלץ לרוד טריפ בישראל הוא מצפון ועד דרום, מדן ועד אילת. זה טיול שבמהלכו נוכל לראות את כל מה שיש לארץ הקודש להציע. הטיול כולל מגוון עצום של נופים, הפרשי טמפרטורות ואווירה. מבחינת הרכב עצמו, כדאי לברר מראש על מכוניות למכירה או השכרה עם מספיק מקום לציוד ולישיבה ממושכת. אלו יהיו בדרך כלל רכבים משפחתיים המאובזרים ברמה גבוהה כדי להבטיח פינוק אידיאלי גם בטיול ארוך.

מקומות שחייבים לעצור בהם
את הטיול עם הרכב מתחילים בנופים הפתוחים של החרמון, הגולן ואצבע הגליל. בתקופת הקיץ אפשר לוותר על ביקור באתר החרמון עצמו, לטובת הפריחה ברכס בשנית במזרח הגולן או צפייה בנדידת הציפורים בעמק החולה. טיול מים בנחל היהודיה יכניס אתכם לאווירה הנכונה של הקיץ הישראלי, אך לחילופין תוכלו לעצור את הרכב ליד הכניסה ליער אודם כדי לצאת לטיול רגלי.

אחרי שתמשיכו דרומה ותגיעו לגליל התחתון, העמקים והגלבוע, תוכלו להקדיש קצת זמן לאתרים הפזורים מכוכב הירדן לכפר תבור. זהו איזור מדהים לטיול ברגל או ברכב שנמצא במזרח הגליל התחתון ומקביל לנחל תבור הנשפך לכנרת.

באיזור מישור החוף והשרון תיכנסו לאווירה אורבנית עם טיול בתל אביב, ביקור במעיינות הירקון ומבצר אנטיפטרוס או עצירה ליד תל ארשף (אפולוניה) בהרצליה פיתוח. איזור השרון וגוש דן צפוי לשנות לחלוטין את כל מה שחשבתם על ישראל. היות ואתם ברוד טריפ, תוכלו להימנע מפקקים על ידי יציאה לדרך בשעות הקטנות של הלילה ועצירה לאטרקציות דווקא בשעות העומס של הבוקר ואחר הצהריים.

את החופשה עם החברים תקנחו באטרקציות של מצפה רמון ואחר כך אילת. עברו עם הרכב באחד ממסלולי הנסיעה של המכתש הקטן או הגדול, הצטיידו בקצת שתייה קרה ומרעננת וצאו לנסיעה רצופה עד עיר הנופש האולטימטיבית. החזירו שם את הרכב השכור או פנקו את עצמכם בכמה לילות בבית מלון.

מקומות לינה זולים ואתרי קמפינג
רוב האנשים שבוחרים לצאת לטיול רוד טריפ מעדיפים לישון במקומות לינה זולים או באתרי קמפינג. בישראל עומדים לרשותכם אתרים מן הסוג הזה בכל רחבי הארץ, והשאלה היחידה היא מה התנאים אותם מחפשים. באיזור הצפון יש לכם את "מקום בלב" ליד קיבוץ אבירים או את "פארק כרמל" ליד רמות מנשה. במישור החוף תוכלו ללון בנחל אלכסנדר וחוף בית ינאי, בעוד בנגב מחכה לכם חאן שירת הערבה.

לסיכום, אפשר לארגן חופשה וטיולי רכב בכל מסגרת תקציב, להחליט על תאריכים גמישים ולבצע התאמה ספציפית של אטרקציות, אתרים ומקומות לינה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה